Amennyiben szeretnél bizonyos részeket élő példában is megnézni, itt találod!
Sok sikert kívánok az értékesítési oldalad létrehozásához! 🙂
Mi lesz az az előny, amelyet az érdeklődőd elérhet, ha vásárlóvá válik? Milyen célba juttatod el, és milyen termék vagy szolgáltatás révén? Az ígéretedből az érdeklődőnek magára kell ismernie. Mellette elhelyezhetsz egy képet a termékről, vagy ha szolgáltatást nyújtasz, akár rólad is.
Most itt az idő, hogy biztosítsd vállalkozásod jövőjét az év végéig – ehhez bevételre van szükséged. De honnan szerezz forrást?
A megoldás közelebb van, mint gondolnád…
A címsorban fogalmazd meg azt a problémát vagy vágyott állapotot, amelyre a terméked vagy szolgáltatásod megoldást kínál. Ezután bővítsd ki egy-két mondatban. Például: „Te is szeretnéd elérni a pénzügyi szabadságot?” A további kérdésekben emeld ki azokat a problémákat és fájdalmas pontokat, amelyekkel a célközönséged találkozhat, például: „Már számtalan könyvet elolvastál a témában, de mégsem értél el változást?”
Vágyakra is építhetsz a felsorolásban, például: „Szeretnél több időt tölteni a családoddal?
Egy rövid mondatban kifejtve, kiemelve a legfontosabb szavakat. Fontos, hogy könnyen át lehessen futni a szöveget, különben az érdeklődők nem fognak mélyebben elmerülni benne.
Egy tömör mondatban összefoglalva, kiemelve a lényegi elemeket. Fontos, hogy könnyen át lehessen olvasni, mert az érdeklődők hajlamosak továbblépni, ha túl hosszú a szöveg.
Tömören, egyetlen mondatban, kiemelve a legfontosabb szavakat. Az egyszerűen áttekinthető szöveg kulcsfontosságú, különben az érdeklődők átugorhatják ezt a részt.
Egy mondatban összefoglalva, kiemelve a lényeges pontokat. Fontos, hogy a szöveg gyorsan áttekinthető legyen, különben az érdeklődők valószínűleg nem fognak időt szánni az olvasására.
Olyan eszközt kapsz, amivel 1-2 hónap múlva már azon fogsz gondolkodni, miért nem találtál rá korábban!
Írd le a terméked vagy szolgáltatásod nevét, és alatta röviden mutasd be, milyen problémára ad megoldást. Például: „Így szerezhetsz új érdeklődőket és vevőket pillanatok alatt.
Részletezd, mit tartalmaz a fő ajánlat (bónuszok nélkül), akár felsorolással vagy ikonokkal, hogy az olvasók gyorsan át tudják tekinteni. Ügyelj rá, hogy a szöveg könnyen áttekinthető legyen.
Ha nem tudsz videós ajánlásokat kérni, a szöveges visszajelzések is értékesek lehetnek, ezért érdemes ezeket is használni. Ha sok visszajelzésed van, alkalmazhatsz görgethető megjelenítést, így a sales oldal nem nyúlik meg szükségtelenül.
Tömören és könnyen áttekinthetően sorold fel az előnyöket, egy-egy szavas formában. A színes háttér és ikonok segítenek kiemelni a fontos pontokat, így az olvasók könnyebben átfutják őket.
Az összegzés alatt röviden írd le, hogy ezek az előnyök milyen konkrét eredményt biztosítanak számodra. Például: „Ezekkel az eszközökkel stílusosan és hatékonyan alakíthatod át ügyfeleid otthonát!”
Lehetőséged van részletesebben bemutatni a fontos előnyöket. Arra törekedj, hogy az előnyök mindig az érdeklődő szükségleteiről szóljanak, ne pedig a termékről.
Minden előny az érdeklődőről szóljon, ne a termékről. Például: „Ezzel az eszközzel könnyedén növelheted ügyfeleid elégedettségét,” nem pedig „A termék növeli az ügyfelek elégedettségét.” Fontos, hogy a cím kiemelt és figyelemfelkeltő legyen, kiegészítve plusz információkkal, hiszen általában először a címet fogják elolvasni az érdeklődők.
Minden előny az érdeklődőről szóljon, ne a termékről. Például: „Segít időt megtakarítani a mindennapi feladatokban,” nem pedig „A termék időt takarít meg.” Fontos, hogy a cím figyelemfelkeltő és vonzó legyen, kiegészítve hasznos információkkal az érdeklődők számára.
Minden előny az érdeklődőről szóljon, ne a termékről. Például: „Növeli a hatékonyságodat a munkahelyen,” nem pedig „A termék hatékonyabbá teszi a munkavégzést.” A cím legyen hangsúlyos és informatív, hogy az érdeklődők könnyen át tudják tekinteni.
Minden előny az érdeklődőről szóljon, ne a termékről. Például: „Támogatja a gyorsabb döntéshozatalt,” nem pedig „A termék gyorsabb döntéshozatalt biztosít.” Legyen figyelemfelkeltő a cím és tartalmazzon hasznos részleteket, amelyek segítenek az érdeklődőknek a döntésben.
Minden előny az érdeklődőről szóljon, ne a termékről. Például: „Hozzájárul a hosszú távú ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez,” nem pedig „A termék erősíti az ügyfélkapcsolatokat.” A cím legyen kiemelt és informatív, hogy az érdeklődők számára gyorsan átlátható legyen.
Tömören és könnyen áttekinthetően sorold fel az előnyöket, egy-egy szavas formában. A színes háttér és ikonok segítenek kiemelni a fontos pontokat, így az olvasók könnyebben átfutják őket.
Ezek többé nem fognak gondot okozni – ebben a terméked/szolgáltatásod segít neked!
Mivel minden termék és szolgáltatás egyedi, bizonyára vannak olyan lényeges részletek, amelyeket érdemes megosztanod az érdeklődőkkel.
Például, ha egy webináriumot szervezel, írd le az időpontot, mennyi ideig tart, és hogy szükséges-e előzetes felkészülés a részvételhez.
Itt helyezheted el az összes olyan tartalmat, ami segíti a terméked alaposabb bemutatását és az érdeklődők megértését.
Mutasd be, hogyan segíti a bónusz a vásárlókat, és emeld ki, mennyit érne külön megvásárolva.
Értéke 5.900 Ft.
Írd le, milyen előnyt nyújt ez a bónusz a vásárlónak, és mutasd be az értékét önállóan.
Értéke 8.900 Ft.
Fejtsd ki, hogyan támogatja ez a bónusz a vásárlót, és hangsúlyozd ki a piaci értékét.
Értéke 39.900 Ft.
Bónuszok értéke: 54.700 Ft
Ne lepődj meg, de egy különleges ajánlat vár rád!
Sorold fel az előnyöket és értékeket, amiket a termék/szolgáltatás kínál, bónuszok nélkül.
Teljes ár: 59.900 Ft
Ha belegondolsz, pár hónapon belül visszanyerheted ezt az összeget – és a bónuszokról még nem is esett szó!
Értéke: 5.900 Ft
Rövid leírás a bónusz hasznáról, ne túl magas áron feltüntetve, hogy kedvezőbbnek tűnjön!
Értéke: 8.900 Ft
Ismételd meg az előzőhöz hasonló módon a bónusz értékét és előnyeit.
Értéke: 39.900 Ft
Ismételd meg az előző bónuszok leírását a megfelelő értékkel és előnnyel.
Ezután írd le, hogy mi a célod, és bár az itt feltüntetett ár reális, nem kérnél ennyit, mert szeretnél több embernek segíteni a termékeddel/szolgáltatásoddal.
Írd ide, hogy X napig érvényes kedvezményt biztosítasz az érdeklődőknek. Hangsúlyozd, hogy a lényeg az, hogy a vásárló úgy érezze, jó döntést hozott, és értéket kapott.
Amennyiben nagy kedvezményt kínálsz, magyarázd el, miért éri ez meg neked. Például hivatkozhatsz arra, hogy valaki segített neked az úton, és ezért hálás vagy, így most viszonozni szeretnéd ezt másoknak. Fontos, hogy az érvelésed meggyőző és őszinte legyen, hiszen az olvasók hamar észreveszik, ha nem vagy hiteles.
Oszd meg, ha a bevétel egy részét jótékony célokra fordítod, és ismertesd, milyen ügyeket támogatsz ezzel. Például, ha az összeg 10%-át orvosi alapítványoknak, gyermekeknek vagy állatvédő szervezeteknek ajánlod fel, mutasd be, miért fontos számodra ez az ügy.
A nyereség 10%-át jótékony célra ajánlom fel!
Miért éppen ezt a szervezetet választottad? Írd le!
Miután a jelentkezési határidő lejár, a program/kampány/könyv bevételének 10%-át az X szervezetnek utalom át, hogy ezzel is támogassam a célkitűzéseiket.
Csatlakozol ehhez a nemes küldetéshez?
Írd le a saját történeted, miért vagy hiteles, mi motivál abban, amit csinálsz, honnan indultál, és milyen tapasztalatokkal gazdagodtál az úton, amiket megosztanál másokkal.
Fontos, hogy az olvasók egyszerre tudjanak kapcsolódni hozzád, és érezzék, hogy te már elértél egy olyan szintet, ahova ők is szeretnének eljutni.
Meséld el a küldetésed, ossz meg magadról egy képet vagy videót, hogy személyesebb legyen!
A szöveg legyen tömör; pár mondatonként egy-egy üres sorral tagold.
Nem jut eszedbe semmi?
Helyezd el itt azokat a referenciákat, logókat és céges neveket, akikkel már együttműködtél. Ha ezek a cégek visszajelzései már szerepelnek más szakaszokban is, az sem baj – minél több pozitív visszajelzés és referencia, annál jobb.
Ennek a résznek az a célja, hogy az olvasó a pozitív jellemzők alapján magára ismerjen, míg a negatív szempontok olyan tulajdonságokat tartalmazzanak, amelyekkel nem szeretne azonosulni. Itt egy példa:
Ennek a résznek az a célja, hogy az olvasó a pozitív jellemzők alapján magára ismerjen, míg a negatív szempontok olyan tulajdonságokat tartalmazzanak, amelyekkel nem szeretne azonosulni. Itt egy példa:
Kíváncsi vagy, mit gondolnak azok, akik már használták a terméket vagy szolgáltatást? Kérj írásos véleményt az ügyfelektől, és hozzájárulásukkal használd fel a nevükkel és képükkel együtt. Ha vannak Facebook-vélemények, oszd meg őket is – minél több visszajelzést mutatsz, annál hitelesebb leszel. Amennyiben lehetséges, 1-2 videós vélemény is sokat segíthet.
Írd le, miért fontos számodra ez a garancia, és hogy a vásárlók számára így biztosított a teljes bizalom.
Ez a lehetőség azt jelenti, hogy kipróbálhatják a terméket, és ha nem elégedettek, visszakapják a pénzüket. A vásárlási döntést így kockázatmentessé teheted, ami sokat segít a bizalom kialakításában.
A GYIK szekció azért hasznos, mert segít válaszokat adni a gyakran felmerülő kérdésekre. Így, ha ismered a leggyakoribb érdeklődéseket, beépítheted őket az értékesítési szövegbe, és bármikor frissítheted új kérdések alapján. Ezek lehetnek a termékkel, fizetéssel, szállítással kapcsolatos kérdések, amelyek az érdeklődőket foglalkoztatják. Az ismétlődő kérdések tisztázása segít eloszlatni a bizonytalanságot.
Gyakori kérdések például
Alacsony, jól elkülönülő footer (lábléc) csak a minimálisan szükséges információkkal
(Például: XYZ Kft, – Adatkezelési tájékoztató – ÁSZF – www.weboldalunk.hu – +36201111111 – hello@weboldalunk.hu)